Futurum Music Bar | rockový klub Praha | taneční parket
Futurum Music Bar | rockový klub Praha | bar
Futurum Music Bar | rockový klub Praha | detail baru
Futurum Music Bar | rockový klub Praha | stoly

Futurum Music Bar

Futurum Music Bar, nacházející se nedaleko křižovatky Anděl v pivovarské čtvrti Smíchov (odkud pochází pivo Staropramen), je prostorný klimatizovaný hudební podnik snadno dostupný z centra hromadnou dopravou, který určitě stojí za vaši návštěvu. Ve Futuru vás čeká vaše oblíbená hudba v elegantním interiéru s důrazem na oblé tvary, jenž odráží pestrou historii tohoto podniku, ve kterém zněl rock and roll už v dobách, kde bylo téměř nemožné slyšet ho kdekoli jinde. Futurum byl původně secesní francouzský restaurant s prvním elektronickým kuželníkem v Praze, později loutkové divadlo a ještě později domov nové, mladé, bouřlivé, avantgardní, provokující a společensky odmítané hudby – rock and rollu a psychedelického rocku 50. a 60. let. Současný interiér Futura je výsledkem rekonstrukce z konce 90. let, provedené ateliérem D’Ivan a spojuje v sobě secesní prvky s moderními, industriálními vlivy. Do rockových klubů se pochopitelně obvykle nechodí kvůli architektuře; podstatná je hudba. Zdá se, že pilířem hudebního programu ve Futuru jsou páteční a sobotní klipové párty s hudbou 80. a 90. let (ne náhodou má Futurum stejného vlastníka jako Lucerna Music Bar). Úspěch těchto večírků vychází ze spojení hudebních videoklipů rozmanitých stylů od alternativního rocku až po diskotékový pop a dobré, živé atmosféry. Pokud jde o živou hudbu, ve Futuru uslyšíte české i zahraniční rockové kapely i hardcorové a metalové koncerty. U těchto koncertů a DJs se vždy můžete spolehnout na slušnou kvalitu zvuku a profesionální organizační zajištění. Velmi příjemným přívažkem k živé i reprodukované hudbě je jedinečný 30 metrů dlouhý barový pult, kde se podává široká škála nápojů za rozumné ceny. Futurum je zajímavou volbou pro všechny milovníky hudby a paření unavené turistickým centrem Prahy, kteří hledají podnik s okouzlujícím designem, dobrým zvukem a soudobou atmosférou.

Zborovská 7, Praha 5, +420 257 328 571, www.futurum.musicbar.cz

Gallery

Štítky

Podobné články

Prozkoumejte naši mapu!

Vyberte si místa, která chcete v Praze navštívit na naší interaktivní mapě s přehlednými kategoriemi a popisky. Na jednom místě najdete jejich lokaci i bližší informace, takže svůj výlet naplánujete raz dva.

Začněte objevovat