Klub 007 | Živá hudba | Praha
Klub 007 | Interiér | Pódium
Klub 007 | Interiér | Praha
Klub 007 | Stolní fotbal
Klub 007 | Vchod

Klub 007

V blízkosti stadionu Strahov, v areálu studentských kolejí se nachází Klub 007. Tento proslulý klub vznikl již v roce 1969 a mladým hudbychtivým pražanům nabízí přehršel různých hudebních žánrů. Klub 007 vznikl a dodnes zůstává sklepním klubem pro pražskou undergroundovou hudební scénu stejně jako pro mezinárodní hudební vystoupení a zaujímá bezesporu specifické místo v pražské klubové historii. Během sametové revoluce sloužil tento hudební klub studentům a mládeži ke společenským setkáním a diskusím o aktuální politické situaci v zemi a po pádu železné opony se začaly na této scéně častěji objevovat zahraniční skupiny, což je dodnes jejím charakteristickým prvkem. Jestliže hledáte v Praze jedinečné místo, kde se hraje avantgardní rock, ska, folk, rockabilly, sub pop, indie, new wave, elektro, hardcore, jungle, raggae a další styly, Klub 007 je to pravé. Interiér je tak autentický, jak jen rock and rollový klub být může, a jeho historické stěny jsou pokryty plakáty a fotografiemi. Klub se otevírá pouze pro živá vystoupení a na jeho chodu se podílí především rodina a přátelé, takže si udržuje atmosféru menšího společenství. Díky tomu, nezávislým kapelám, které zde vystupují, a jeho současnému provozovateli, Ivo Kučerovi, se Klub 007 drží v kurzu po dlouhé roky a je v něm stále živo. Hledáte-li skutečně unikátní hudební zážitek, určitě navštivte Klub 007!

Koleje ČVUT, Blok 7, Chaloupeckého 7, Praha 6, +420 775 260 071, www.klub007strahov.cz

Štítky

Podobné články