Endorfin | Industriální interiér
Endorfin | Prostory k pronájmu v Praze
Endorfin | Společné řešení záhady
Endorfin | Bar
Endorfin | Logo

Endorfin

Endorfin bývá označován za jeden z hormonů štěstí, neboť poté, co se uvolní do mozku, ve člověku vyvolává pocity blaha, štěstí a euforie. Právě takové pocity můžete zažít ve vršovickém podniku, jenž byl po tomto hormonu pojmenován. Endorfin, situovaný v Petrohradské ulici, nabízí unikátní prostory, které lze pronajmout k pořádání firemních i soukromých eventů. Ojedinělost nabízených prostor spočívá v tom, že kromě stylového designu, špičkového technického vybavení a příjemného baru nabízí také několik únikových her. Ty spočívají v tom, že se hráč nebo skupina hráčů ocitne v uzavřeném prostoru, ze kterého musí – s pomocí vlastí vynalézavosti, logiky a nápaditosti – uniknout ve stanoveném času. Únikové hry představují ideální zábavu, během níž se skvěle odreagujete, zapřemýšlíte a navíc utužíte kolektiv. Skupinovou zábavu a týmového ducha podpoří i další kratochvíle, které v Endorfinu nabízí – týmové hry Mad Head a Push & Play. Obě vychází z principu otázek a odpovědí, ale zatímco hra Push & Play, v níž jde především o pohotové reakce, svou formou připomíná pořady typu AZ Kvíz, Mad Head je mnohem kreativnější a navíc téměř neomezená co do počtu hráčů. Zúčastnit se tak může celá firma. Týmovými hrami, stejně jako veškerým programem večera, provádí zkušený moderátor. Spolu s ním se o příjemnou atmosféru stará rezidentní DJ. Samozřejmostí je pestrý catering a variabilní vybavení prostor, zahrnující plátno s projektorem, flipchart nebo třeba kompletní ozvučení. Prostory Endorfinu lze skvěle přizpůsobit pro banket (pojme 62 až 74 osob), recepci (až 130 osob), jednání (až 60 osob) nebo dokonce divadlo (publikum může čítat až 120 osob). Stylové prostory podniku Endorfin perfektně poslouží i pro soukromé akce, jako jsou oslavy narozenin, zasnoubení či narození dítěte nebo rozlučky se svobodou. Ať už v Endorfinu budete pořádat akci jakéhokoliv typu, o zábavu, skvělou atmosféru a kvalitní občerstvení bude dokonale postaráno.

Petrohradská 3, Praha 10 – Vršovice, +420 725 944 311, www.endorfin.cz

Gallery

Podobné články

Prozkoumejte naši mapu!

Vyberte si místa, která chcete v Praze navštívit na naší interaktivní mapě s přehlednými kategoriemi a popisky. Na jednom místě najdete jejich lokaci i bližší informace, takže svůj výlet naplánujete raz dva.

Začněte objevovat